Subject: Vs: Taotlus Eesti Ravimiametile
From: "Kairi Laius - RA" <[email-masked]>
To: Anna Löfdahl <[email-masked]>
Cc: Kärolin Jenas - RA <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jun 2026 15:00:04 +0300

Tere

Tänan küsimuse eest.

Praegu ei ole detsentraliseeritud protseduurides menetluses ühtki 
matsitentaani (Macitentan, ATC: C02KX04) ega oktreotiidi (Octreotide, ATC: 
H01CB02) taotlust.

Praegu on detsentraliseeritud protseduurides menetluses (s.t. taotlused, 
mille valideerimise faas on positiivselt lõppenud, protseduur käib või on 
lõppenud, kuid müügiloa otsust ei ole veel väljastatud) 1 trametiniibi 
(Trametinib, ATC: L01EE01) taotlus.

Juhin tähelepanu, et vastus ei sisalda infot taotluste kohta, mis on 
detsentraliseeritud protseduuris registreerimiseks esitatud, kuid mille 
esmane hinnang ei ole (veel) positiivselt lõppenud, s.t. protseduur ei ole 
veel menetlusse võetud (ei ole veel positiivselt valideeritud).

Samuti ei sisalda vastus teavet tsentraase menetluse müügiloa taotluste 
kohta, mille menetlemine on Euroopa Ravimiameti pädevuses. Nende kohta 
leiate vajaliku info siit: 
<https://www.ema.europa.eu/en/medicines/medicines-human-use-under-evaluation> 
https://www.ema.europa.eu/en/medicines/medicines-human-use-under-evaluation

Lugupidamisega

Kairi Laius

Ravimiamet

müügilubade osakonna juhtivspetsialist

Tel 737 4140

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

 <http://www.ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information.  If you are not the intended recipient, please 
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently 
deleting what you have received. Any dissemination or use of this 
information by a third person without permission is prohibited and may be 
illegal.

  _____

Saatja: Anna Löfdahl <[email-masked]>
Saadetud: esmaspäev, 29. juuni 2026 10:47
Adressaat: Kairi Laius - RA <[email-masked]>
Teema: Taotlus Eesti Ravimiametile

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

TAOTLUS EESTI RAVIMIAMETILE

Pöördun Teie poole küsimusega seotud Informatsioonivabaduse Aktiga ning 
küsida, kas oleks võimalik saada ravimite otsuse ootel olevate taotluste 
arvu (nii detsentraliseeritud kui ka tsentraliseeritud 
müügiloaprotseduurid), mis antud hetkel ootavad otsust Eesti Ravimiametis. 
Sarnasel viisil avaldab Euroopa Meditsiiniagentuur tsentraliseeritud 
müügiloaprotseduure, mis on osa ravimitega seotud tehingute läbipaistvuse 
initsiatiivist Euroopas (rohkem infot: 
<https://www.ema.europa.eu/en/medicines/medicines-human-use-under-evaluation> 
Medicines for human use under evaluation | European Medicines Agency (EMA)

Sooviksin küsida, kas alloleva toimeainega on hetkel müügiloataotlusi ootel 
ning mitu müügiloa taotlust hetkel ootab otsust:

*	Macitentan (ATC: C02KX04)
*	Octreotide (ATC: H01CB02)
*	Trametinib (ATC: L01EE01)

Antud päring on seotud ainult ootel olevate müügiloataotlustega ning 
taotluste arvuga. Päring ei hõlma endas lisainformatsiooni.

Olen meeleldi nõus vastama täiendavatele küsimustele kui Teil peaks neid 
tekkima.

Vastust ootama jäädes ja ettetänades.

Lugupidamisega,

AnnaLöfdahl

PhD (Med.)

Mobile:  <tel:+45%2031%2014%2016%2074> +45 31 14 16 74

E‑mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Amaliegade 13, 2
​1256 København K
​Denmark

www.tpr-group.com <https://www.tpr-group.com/>

This mail (including attachments) is confidential and may be legally 
privileged. If you have received it in error please notify the sender by 
returning the e-mail and remove it from your system. Any unauthorized use or 
dissemination of this message in whole or in part is strictly prohibited. 
Please note that e-mails are susceptible to change. TPR-Group shall not be 
liable for unauthorized use of the information contained in this 
communication